Підсумкове заняття в форматі гри Що? Де? Коли?

Саме у такому форматі, 8 червня 2018 року, відбулось підсумкове заняття з навчальної дисципліни “Економіка та зовнішньоекономічні зв’язки” з студентами першого курсу, спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини”Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Проведення  такого заняття стало відмінним засобом підведення підсумків першого навчального року.

За задумом, організація заняття-гри повинна була мінімально відрізнялась від формату оригіналу. Студентів групи МЕВ-11 було поділено на дві команди: “Гравці” і”Знавці”. Команда гравців – формулювала питання, а знавці – намагались знайти і сформулювати правильну відповідь. Інформація про склад команд, авторські питання учасників команди “Гравці” і результати відповідей на ці питання учасників команди “Знавці” представлено в таблиці.

Знавці Гравці Питання Відповідь (“+” правильна/”-” не правильна)
1. Бандрівська Ірина 1. Бурденюк Діана “Про обрахунки на рахівниці і абаку”
2. Бурак Олег 2.  Верний Андрій “Про рекламу торгового центру” +
3. Духніч Микола 3.  Верний Тарас Чорний ящик “Сувенірні монети” +
4. Івасишин Юлія “Про логотип “HUNDAI”” +
4. Ковтуник Богдан 5. Матіяш Володимир Фотопитання “Про банкноту 1000$”
6. Мельничук Марія “Про депозит”
5. Гарасим’юк Арсен 7. Олянюк Лілія “Про насічку і контур монет”
8. Остапишин Ольга Бліц “Про взаємовигідні подарунки”
6. Библів Роксолана 9. Поживотенко Назар “Про багатство  Скруджа Мак-Дакка” +
10. Федюк Яна Відео питання “Про закінчення соціального ролика” +
Капітан команди: Капітан команди: “Про “зелений” режим перетину кордону”
Гуйдаш Тетяна Гнатюк Христина

Гра закінчилась з рахунком 5:6 на  користь команди гравців, однак цей результат не сприймався жодною з команд, як позитивний чи негативний, адже студентам був цікавий сам процес. Вони висловили побажання щодо традиційності проведення подібного роду занять. Бо саме розгляд неординарних питань фахового спрямування дав можливість комплексно синхронізувати набуті знання з діючою, іноді навіть специфічною, практикою міжнародних економічних відносин, підвищивши тим самим, прикладний характер підготовки.

Найкращим гравцем команди знавців було визнано Бурака Олега, а найкращим питанням – Фотопитання “Про банкноту 1000$”.