Міжнародний конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами відбувся 17.06.2024 р. в дистанційному форматі на базі Хмельницького національного університету . Це визначна подія зібрала талановитих професіоналів та амбітних студентів з різних куточків світу, в якому активну участь прийняв Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, зокрема кафедра Міжнародних економічних відносин, факультету історії, політології і міжнародних відносин на основі багаторічної співпраці та партнерства. На конкурсі були представлені 2 роботи випускників ОР бакалавр (Котик Христини та Іванової Юліани).
На засідання були запрошені учасники та члени конкурсної комісії.
З вітальним словом до присутніх звернулися:
координатор конкурсу, канд. економ. наук, доцент Валентина Літинська;
проректор ХНУ, канд. економ. наук, доцент Віктор Лопатовський;
декан ФЕУ ХНУ, канд. економ. наук, доцент Віталій Карпенко;
завідувач кафедри маркетингу ХНУ, канд. економ. наук, доцент Ірина Закрижевська;
голова конкурсної комісії, д-р., економ. наук, професор, Ольга Гончар.
На конкурс були представлені роботи із 21 ЗВО України та зарубіжжя. Всього надійшло 127 робіт.
Згідно положення, до нагородження представлено 38 робіт (30 %).
Серед кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) РВО переможцями стали:
Отож, вітаємо студентку Котик Христину та наукового керівника Михайлишин Лілію Іванівну кафедри Міжнародних економічних відносин Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника за зайняте I місце в Міжнародному конкурсі кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікації та управління брендами та отримання диплому I ступеня.
Тема кваліфікаційної роботи «Особливості позиціонування конгломератів та люксових брендів на світовому ринку предметів розкоші».
Коротка анотація змісту роботи. В роботі визначено та проаналізовано концептуальні засади розвитку ринку предметів розкоші, обґрунтовано авторське визначення поняття «Предметів розкоші», згідно з яким цю категорію благ становлять споживчі товари, які окрім функціональних потреб задовольняють додаткові (вищі по ієрархії) потреби в піраміді Маслоу конкретного споживача та середовища, в якому він перебуває. Ринок предметів розкоші переживав багато змін і відзначався як винятковий, оскільки він не пов’язаний з основними потребами людей, а радше з їхніми емоціями, мріями, бажанням особистої та соціальної підтвердженості і задоволенням.
На заключення, члени конкурсної комісії та переможці висловили свої враження від рівня організації та проведення конкурсу, а переможцям побачили подальших наукових та інноваційних звершень.